♥●•٠·˙سایت تفریحی ♥●•٠
طنز . عکس . خبر و کلی مطالب جالب

اینترنت ۲۰ مگابیتی از فروردین ۱۳۹۳

حسین شفیع با بیان اینکه فاز مطالعاتی پروژه اتصال فیبرنوری به منازل پس از دریافت مجوز فعالیت و صدور پروانه این اپراتور، آغاز شده است، گفت: این پروژه ظرف مدت کمتر از ۱۸ ماه آینده به بهره برداری نهایی می رسد.

مدیرعامل اپراتور چهارم ارتباطات کشور با بیان اینکه برابر پروانه فعالیت درنظر گرفته شده برای این اپراتور، امکان ایجاد دسترسی به اینترنت برای کاربر نهایی با حداقل سرعت ۲۰ مگابیت برثانیه و حداکثر ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه قابل اجرا است، اظهار داشت: شرکت ایرانیان نت با هدف توسعه اینترنت در کشور از حیث سرعت و دسترسی، در سال دوم فعالیت خود یک میلیون پورت پرسرعت، در سال سوم ۳ میلیون پورت و تا پایان سال هشتم تعداد ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار پورت فیبرنوری برای اتصال منازل به اینترنت پرسرعت راه اندازی می کند.

وی گفت: براین اساس تاکنون مبلغ ۵۰ میلیارد تومان به عنوان حق ضمانت اولیه برای این پروژه پرداخت شده است و کل مبلغ این پروژه ۱۵۰ میلیارد تومان است که باید به صورت اقساط توسط کنسرسیوم ایرانیان نت، به دولت پرداخت شود.

شفیع خاطرنشان کرد: براساس پیش بینی های انجام شده در طرح تجاری این پروژه، فاز نخست اتصال فیبرنوری به منازل فروردین سال ۹۳ آغاز خواهد شد و پس از آن به مرور و براساس زمان بندی این پروژه در کل کشور اجرایی می شود.

مدیرعامل ایرانیان نت اضافه کرد: ۲۰ درصد پروژه ایرانیان نت متعلق به شرکت ارتباطات زیرساخت است و ۸۰ درصد آن نیز متعلق به بخش خصوصی و تعاونی است.

به گفته وی این پروژه یک برنامه ۸ ساله است که توسعه آن به طور قطع به تعداد کاربران و تمایل آنها به دریافت این سرویس بستگی دارد اما آنچه که مهم است این است که با اجرای اتصال فیبرنوری به منازل، امکان دریافت اینترنت پرسرعت و با کیفیت برای کاربران فراهم می شود.




تاریخ: پنج شنبه 24 اسفند 1391برچسب:اینترنت ۲۰ مگابیتی از فروردین ۱۳۹۳,
ارسال توسط حسین

وب سایت biological-age با پرسیدن سئوالاتی از شما، سن واقعی بدن شما را می گوید.

در واقع این وب سایت سرعت پیر شدن شما را محاسبه می کند. بر این اساس نتیجه ای که پس از پرسیدن سئوال به شما می گوید هر چه از سن شما کمتر باشد طبیعتاً بهتر است زیرا سرعت پیر شدن و یا همان کهولت سن شما کمتر خواهد شد.

پس از پایان این وب سایت در صورتی که در معرض خطر هستید راه حل هایی پیشنهاد می کند و شما را برای دوری از خطر راهنمایی می کند در مقابل اگر شرایط ایده آلی داشته باشید شما را تشویق می کند و پیشنهادهایی برای باقی ماندن در این شرایط برایتان بازگو می کند.

سئوالاتی که از شما خواهد پرسید:

۱- When were you born = سال تولدتون به میلادی

۲- Where do you live = کجا زندگی میکنید

۳- Are you Male or Female = جنسیت ؟ آقا یا خانم هستید

۴- What is the most education you have = آخرین تحصیلاتون چیه ؟ که شامل Primary= ابتدایی،

 High School= دبیرستان، Trade= شاغل، University= دانشگاه میشه.

۵- What is your body shape= شکل بدنتون (همون توپر بودن خودمون . . . ) که شامل این گزینه ها میشه:

 Smaller than average= کمتر از متوسط، Average= متوسط، Larger than average= بیشتر از متوسط،

 Well above average= خیلی بیشتر از متوسط.

۶- How many hours sleep do you get each night= خواب شبانتون چقدره؟؟

۷- How may units of alcohol do you consume a day= روزی چقدر الکل مصرف می کنید؟

۸- How often do you feel stressed or anxious= هر چند وقت احساس استرس یا اضطراب دارید؟ که شامل این گزینه ها میشه: Never= هرگز، Occasionally= بعضی وقت ها، Frequently= زود به زود، Constantly= پیوسته و همیشه.

۹- How much physical activity do you do each week = فعالیت بدنیتون توی یک هفته؟ که شامل این گزینه ها میشه: Sedentary= بی تحرک، Light activity most days= بیشتر روزها فعالیت کم دارم،

Moderate activity most days= بیشتر روزها فعالیت متعادلی دارم، Intense activity most days= بیشتر روزها فعالیت زیادی دارم

۱۰- How much strength training do you do each week= توانایی تمرینتون در هفته چقدره؟

۱۱- How often do you get medical check ups at the doctors= هر چند وقت برای چک آپ پیش دکتر میرین؟ که شامل این گزینه ها میشه: Aually= سالانه، Every 2-5 years= دو الی پنج سال، Only when I am sick= وقتی مریض میشم!،I never go= اصلاً نمیرم !

۱۲- How often do you get check ups at the dentists= هر چند وقت برای چک آپ پیش دندون پزشک میرین؟

۱۳- How happy are you generally= به طور کلی چقدر شاد و خوشحالی؟

۱۴- How many friends do you have that you can rely on= چند تا دوست برای اعتماد و تکیه کردن به اونا داری؟ که شامل این گزینه ها میشه: Not many= خیلی کم، A handful= تعداد انگشت شماری، Plenty= زیاد،

 So many= خیـــــــــــــــــــــــلی زیــــــاد !

۱۵- Do you eat breakfast= صبحانه میخورین؟

۱۶- How many glasses of water do you drink each day= روزی چند لیوان آب میخورین؟

۱۷- How many servings of fruit and vegetables do you eat each day= مصرف میوه و سبزیجاتتون چقدره؟

۱۸- How often do you eat deep fried/highly refined foods= مصرف غذای سرخ کردنیتون چقدره؟

۱۹- What is your blood pressure= فشار خونتون چقدره؟

۲۰- What best describes your diet= کدوم یکی عادت غذایی شمارو بهتر توصیف میکنه؟

۲۱- What is your cholesterol level= میزان کلسترولتون چقدره؟

۲۲- How many push ups can you do= چند تا دراز-نشست می توننین برید؟ (نوع دراز نشست آقایان با خانوما فرق میکنه!!! به عکس توجه کنین!)

۲۳- Describe your relationship= نوع ارتباطتونو شرح بدین؟  که شامل این گزینه ها میشه:

 happy partnership= زندگی شاد مشترک،  partnership= زندگی مشترک، solo= مجرد، separated= طلاق (شکست عشقی)

۲۴- Do you enjoy your vocation= از شغل و حرفه  لذت میبرین؟

۲۵- How often do you smoke= هر چند وقت یکبار سیگار می کشین؟




تاریخ: پنج شنبه 24 اسفند 1391برچسب:محاسبه سرعت پیر شدن ,
ارسال توسط حسین

اگر عید 4شنبه باشد چه اتفاقاتی رخ می دهد!


جعفر شهری در کتاب طهران قدیم اینطور روایت می کند:

اگر روز اول آن شنبه باشد: در آن سال حال مردم سخت باشد و رنج و غم و مشقت و دشواری بسیار باشد و گفت و گوی و زد و خورد و خصومت زیاد باشد و میان سلاطین و رعایا اختلاف و منازعه بسیار باشد. اما غله نیكو باشد و انگور نیكو بود و انجیر را آفت رسد و سیل و طغیان بسیار باشد سلطان بزرگی یاغی شود و پادشاهان و امیران و بزرگان زیاد تلف شوند و از جمله چهار پایان و دواب را سیل و طوفان از میان بردارد و فتنه و آشوب بالا گیرد و بر رعایا بدتر گذرد و در فصل بهار آشوب و ناامنی در عراق باشد. اما دیار ماوراء النهر ایمن باشد و در هندوستان بلای آسمانی رسد و در حدود عراق پارسایی به حكومت نشیند و مار و ملخ و مور و زنبور و كك و مگس بسیار شود و در بلاد طبرستان آشوب شود و از بهار تا فصل خزان هوا بی اعتبار باشد و در تابستان باران های بی هنگام ببارد و حال اهل صلاح میانه بود و سحر و جادو میان مردم رواج شود و نیشكر را اآفت رسد و در فارس مرگ و آبله بسیار باشد و در روم گوسفندان را آفت رسد و آخر سال نرخ ها گران گردد و میان مردان و زنان ناسازگاری افتد و عشق بازی و مهر و مودت اندك گردد و حال كوه نشینان و محصول پنبه نیكو بود.

اگر اول نوروز به یكشنبه افتد: كار پادشان و بزرگان نیكو باشد و فراخی و نعمت و ارزانی بود اما سباع و دزد بسیار شود و باران و تگرگ بسیار بارد و غله و میوه فراوان باشد و مردمان را از یكدیگر خیر و منفعت رسد و تابستان آن گرم و زمستانش معتدل باشد و رغبت مردم به علم و دانش و تعلیم و تربیت زیاد گردد و حال معلمان و استادان خوش شد و روئیدنی ها به ثمر رسند و كار دیم و دیم كاران نیكو بود و بزرگان و دولتمردان را خوش گذرد و غرور و كبر و مناعت در میان فقرا زیاد گردد و كارهای بزرگ انجام شود امری غریب در عالم به ظهور رسد و طاغی و یاغی اندك باشند و حال سلطان و رعایا نیكو باشد.

اگر اول نوروز به روز دوشنبه افتد: حال زنان و ملوكان نیكو گردد و حال عامه میانه بود و مردمان را كارها با منفعت باشد و فراوانی آب و نعمت و سیل و طغیان رودخانه باشد و حرب و جدال و فتنه و آشوب آشفتگی باشد و تابستان سرد و پر نم و باران باشد و زمستان سخت شود و سرمای بی وقت در پاییز رسد و باد و طوفان زیاد باشد و درد و بیماری و امراض بلغمی و رنج سینه و شكم زیاد گردد و حشرات زیاد شوند و بیماری زنان و كودكان بسیار و پنبه نیكو و غرق سفاین و كشتی ها باشد.

اگر اول نوروز به روز سه شنبه افتد: دلالت كند كه حال سلاطین پریشان باشد و حرب و جدال و خونریزی و كشتار بسیار و بلكه همه جانبه گردد و كارهای پادشاهان بسته و غیرقابل حل افتد و دل های ایشان پر غم باشد و نرخ حیوانات گران گردد و مردم را دخل و منفعت اندك باشد و فتنه ها و آشوب ها و شورش ها و طغیان های زیاد باشد و گرما و مرگ و میر و بیماری و دروغ و خیانت و حیله و خدعه و جاسوسی و ستم زیاد گردد و كهتران با مهتران و زیردستان با زبردستان به خصومت و ناهمواری آیند و فرزندان با پدران و مادران جفا كنند و از جانب مشرق بزرگ صاحب نامی تلف شود و باران های موسمی ببارد و خرابی های زیاد به بار آید و كشت كار خشك و تباه گردد و حال فقها نیكو بود.

اگر اول نوروز چهارشنبه باشد: دلالت كند كه در آن سال فتنه و آشوب زیاد باشد و ارسال مراسلات خصمانه و اعزام رسول و رسل تهدید آمیز بسیار افتد و نرخ های گران، اما جو و گندم و ارزن و ماش و باقلا و عدس و برنج و كنجد بسیار تحصیل شود و درد و اندیشه و وهم و بیماری زیاد باشد و درد سینه و گلو فراوان شود و بلاد طبرستان را آشوب و كودكان را بدحالی باشد و احتكار و قحطی و تنگی پدید آید و دل های مردم پرغم، و تشویق و ترس و بیم طبقات زیاد باشد و قراردادهای بدعاقبت امضا شود و حال مردمان میانه نامطلوب گردد.

اگر اول نوروز پنجشنبه باشد: دلیل بود بر آن كه در آن سال احوال اشراف و سادات و قضات و علما و متفكران نیكوگذر و مردم رغبت به دین داشته باشند و حال زنان و زیردستان خوش باشد و از دانشمندان به مقامات رسند و احوال رنگ فروشان و جواهریان و طلاگران نیكو باشد و مذاكرات صلحانه و مفید شود و میل مردم به تجمل و زینت گری و ظاهر آرایی باشد و حال كوهسار نشینان نیكوی و پنبه و كتاب خوب و نرخ های ارزان و نعمت بسیار و حال سلاطین به قوت باشد و زمستان از برف و سرما و میانه و تابستان باران های بجا بارد.

اگر اول نوروز جمعه باشد: حال علما و عباد و قضات و فضلا نیكو بود و حال سلاطین میانه و احوال مطربان و خودجنبانان و خوانندگان و عطاران و بزاران و جاهلان و کودکان و فروشندگان اجناس زنانه جمله نیکو باشد و غله خوب و حال سلطان میانه و مردم راغب به سرور گردند و تابستان گرم و زمستان سرد کشنده و بیماری بسیار باشد و اوقات مردم به بطالت و بیهوده گذرد.

 

منبع : سيمرغ




تاریخ: پنج شنبه 24 اسفند 1391برچسب:,
ارسال توسط حسین
چت كردن معمولا اينجوريه




تاریخ: پنج شنبه 24 اسفند 1391برچسب:چت كردن معمولا اينجوريه,
ارسال توسط حسین
آبگرمکن تولید مهندسین داخلی 





تاریخ: پنج شنبه 24 اسفند 1391برچسب:آبگرمکن تولید مهندسین داخلی,
ارسال توسط حسین
سايپا مطمئن

 





تاریخ: پنج شنبه 24 اسفند 1391برچسب:سايپا مطمئن,
ارسال توسط حسین
با آب لیمو موهایتان را های لایت کنید با آب لیمو موهایتان را های لایت کنید
آیا می دانستید که می توانید در منزل و با روش طبیعی موهایتان را هایلایت کنید؟

شما می توانید با استفاده از آبلیمو این کار را انجام دهید. آب لیمو نه تنها برای مو و پوست مفید است بلکه برای روشن کردن مو و ایجاد هایلایت هایی بر روی آن نیز استفاده می شود.

نتیجه ی این عمل به رنگ طبیعی موهایتان بستگی دارد.ا گر شما موهای تیره ای دارید پس ممکن است بعد از اولین بار استفاده، تغییر زیادی به چشمتان نیاید. قسمت جالب کار این است که نتیجه شما را سورپرایز خواهد کرد و شما نمی دانید که چه رنگی در انتظارتان است.

اول شما باید تصمیم بگیرید که کدام قسمت موهایتان می خواهید روشن تر باشد.آیا می خواهید کل موهایتان را روشن کنید یا فقط بخشی از آن را به صورت سایه روشن در آورید؟مقدار آبلیمو بستگی به مقدار موهایی دارد که شما می خواهید روشن کنید.

لیمو را در ظرفی بفشارید،سپس آبلیمو را داخل بطری اسپری داری بریزید تا راحت تر بتوانید از آن استفاده کنید. سپس اگر می خواهید سایه روشن های طبیعی بر روی موهایتان داشته باشید، آن را به همه ی مو اسپری کنید و اگر قسمتی از موهایتان را می خواهید روشن کنید،آن قسمت را جدا کرده و در دستانتان بگیرید و سپس آبلیمو را بر روی آن اسپری کنید.این کار باعث خواهد شد شما هایلایت هایی طبیعی بر روی موهایتان داشته باشید.

بعد از این که آبلیمو را به روی موهایتان پاشیدید، بیرون رفته و در معرض آفتاب قرار بگیرید. اسید سیتریک موجود در لیمو کوتیکول مو را باز می کند و با اشعه ی فرابنفش خورشید ترکیب می شود و اکسیژن شروع به روشن کردن مو می کند.پس 30 الی 60 دقیقه زیر نور آفتاب قرار بگیرید. بعد از این که آفتاب گرفتید،دوش بگیرید و سپس موهای خود را با یک نرم کننده ی خوب بشویید. در معرض مستقیم خورشید بودن ممکن است موهایتان را خشک کند به همین دلیل توصیه می شود از نرم کننده استفاده شود.

اگر با اولین بار به نتیجه ی دلخواهتان نرسیدید،باز هم این کار را انجام دهید البته نه بیشتر از 3-2 بار در هفته
گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ



تاریخ: پنج شنبه 24 اسفند 1391برچسب:با آب لیمو موهایتان را های لایت کنید,
ارسال توسط حسین
آخرین مطالب