♥●•٠·˙سایت تفریحی ♥●•٠
طنز . عکس . خبر و کلی مطالب جالب

تجویز تماشای فیلم‌ های جنسی برای زوجینی که یکی از همسران یا هر دو به سرد مزاجی و بی‌میلی جنسی مبتلا هستند ممکن است که در کوتاه مدت موجب بهبودی روابط شود ولی در دراز مدت میتواند منجر به بروز مشکلات عدیده ای شود.

 

دیدگاه‌های متفاوتی وجود دارد اما از نظر اینجانب، تماشای فیلم‌هایی که با تصاویر جنسی همراهند، ممکن است در برخی موارد خاص در کوتاه‌ مدت موجب تحریک جنسی شود اما در درازمدت به عللی که ه آن اشاره می‌کنم به از هم گسیختگی روابط زناشویی می‌انجامد:

 

 

کاهش اعتماد به نفس:

 

تماشای فیلم‌های جنسی با توجه به رفتارهای اغراق‌آمیز بازیگران کم‌کم باعث می‌شود زوجین درباره طبیعی‌بودن عملکرد جنسی خود دچار تردید شوند و خود را بسیار ضعیف‌تر از آنچه هستند، بپندارند و از روابط زناشویی بیش از گذشته فاصله بگیرند.

 

 

مقایسه منفی:

 

جذابیت‌های اغراق‌آمیز و تصنعی چنین فیلم‌هایی گاهی باعث می‌شود جذابیت‌های همسر، کمرنگ شده و با تشدید بی‌میلی جنسی همسر، میزان فعالیت جنسی زوجین از مقدار فعلی نیز کمتر شود.

 

 

تقلید:

 

برخی رفتارهای بازیگران این فیلم‌ها با وجود جذابیت‌های بصری، گاه بسیار دردناک و آسیب‌زننده است و زوجین ناآگاه که سعی در تقلید از آن دارند، موجب بی‌رغبتی همسر به روابط زناشویی می‌شود.

 

 

وابستگی:

 

هرچند در ابتدای امر زوجین با قصد بهبود روابط فیمابین به تماشای چنین فیلم‌هایی می‌نشینند اما در ادامه، یکی از زوجین یا هر دو متوجه می‌شوند که اگر در گذشته وقتی را برای با هم بودن صرف می‌کردند اکنون همه یا بخشی از آن وقت را برای دیدن انواع و اقسام فیلم‌های مستهجن پر می‌کنند و به این ترتیب، فیلم‌هایی که قرار بود باعث نزدیکی بیشتر زوجین به یکدیگر شود اکنون عاملی برای فاصله بیشتر آنها از یکدیگر شده است.


منبع : پـرتـال پـدیـدا




ارسال توسط حسین
باورتون نمیشه ولی حدس بزنید !!
باورتون نمیشه ولی حدس بزنید !! + عکس - www.taknaz.ir title=
اگر تونستی حدس بزنی این چیه؟

.

.

.

.

.
.

یه راهنمایی: این عکس در سال ۱۹۵۶ گرفته شده.

حالا می تونی حدس بزنی؟

نه؟

یه کمی فکر کن بابا

.

.

.

بگم؟

اگه نتونستی جوابو پیدا کنی برو ادامه مطلب



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 17 اسفند 1391برچسب:,
ارسال توسط حسین

              

دروغگویی و تاثیر آن برروی بینی انسان ها!!

به نظر می‌رسد ماجرای به وجود آمدن تغییر در بینی که در داستان پینوکیو مطرح شده بود...

به نظر می‌رسد ماجرای به وجود آمدن تغییر در بینی که در داستان پینوکیو مطرح شده بود، خیلی هم دور از واقعیت نباشد. دانشمندان می‌گویند اگرچه طول بینی ما بیشتر نمی‌شود، اما با دروغ،‌ دمای آن بالاتر می‌رود.
برای این که ببینید کسی دروغ می‌گوید یا نه، فقط کافی است یک اندازه‌گیری در مورد بینی‌اش انجام دهید، البته نه مثل پینوکیو، برای اندازه طول بینی، بلکه میزان دمای بینی.
به گزارش پاپ‌ساینس، محققین دانشگاه گرنادا، کشف تازه خود را اثر پینوکیو نام‌گذاری کرده‌اند و دلیل آن را هم حتما خودتان می‌توانید حدس بزنید!
بله ماجرای پسرک چوبی که وقتی دروغ می‌گفت،‌ طول بینی‌اش زیاد می‌شد! حالا مطالعات جدید محققین نشان می‌دهد که این داستان افسانه‌ای، خیلی هم دور از واقعیت نیست.

 

 

                                                             http://8pic.ir/images/rqp5fvesm0efcva03ml.gif

 

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 16 اسفند 1391برچسب:دروغگویی و تاثیر آن برروی بینی انسان ها!!,
ارسال توسط حسین

بوی بد دهان برای همه ما ناخوشایند است؛ نه تنها برای خودمان، بلکه برای اطرافیا نمان نیز. این مشکل اگر درمان نشود،سبب بروز مشکلاتی در روابط میان افراد نیز خواهد شد.

اگرچه بزاق دهان نوعی خمیردندان طبیعی محسوب می شود، ولی گاهی این خمیردندان طبیعی کفایت نمی کند و مجبورید به توصیه های زیر پناه ببرید. اما اگر توصیه های زیر هم نتوانست مشکلتان را رفع کند، احتمالا منشا بوی بد دهانتان دستگاه گوار ش است و باید بروید سراغ نسخه ای دیگر.

                                                        

 



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 15 اسفند 1391برچسب:13 راه آسان برای برطرف کردن بوی بد دهان,
ارسال توسط حسین
بسیاری از زوج های جوان به دلیل عدم آشنایی و نداشتن آگاهی کافی درباره نحوه برقراری روابط عاطفی و ارتباط جنسی با همسران خود، با مشکلات بسیاری مواجه می شوند و متاسفانه این مشکلات در برخی زندگی ها تبدیل به بحران شده و کار به جدایی می کشد. یکی از دوران حساس در روابط جنسی زوجین، دوران پس از زایمان است.
روزهای پس از زایمان و دوران شیردهی، تجربه جدیدی برای پدر و مادر است. تغییرات جسمی و روانی بسیار زیادی در بدن مادر ایجاد می شود بنابراین روابط جنسی نیز تحت تاثیر قرار می گیرد. مدیریت زوجین در کنترل مشکلات این دوران و حفظ رابطه مناسب از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
 
 



ادامه مطلب...
ارسال توسط حسین


خود ارضایی چیست؟ ارضا شدن به صورت غیر عادی بواسطه تحریک مجازی توسط عکس فیلم و یا شخصیت و انجام سکس خیالی در ذهن را خود ارضایی می نامند . یکی از بارز ترین مشکلات جوانان به خصوص در ایران به علنت نیاز میل جنسی و عدم دسترسی به جنس مخالف برای ارضا شدن این [...]


عوارض خود ارضایی و راه درمان و اطلاعات بیشتر در ادامه مطلب


ادامه مطلب...
ارسال توسط حسین
ايدز روي موج جواني
جام جم آنلاين: اين آتشفشان خفته بزودي بيدار خواهد شد؛ انفجاري كه اگر به وقوع بپيوندد بيش از همه دامنگير جوانان خواهد شد. آمارها مي‌گويند بيش از 90 درصد موارد جديد ابتلا به ايدز در كشورمان از راه جنسي است و 25 تا 30 ساله‌ها بيشترين قربانيان آن محسوب مي‌شوند.
 
 
                                                                            


ادامه مطلب...
ارسال توسط حسین

به دلیل انباشت نمک در گودترین قسمتهای دریاچه که هنوز مقداری آب دارند و این رطوبت فعلاً مانع حرکت نمک می شود، توفان های بزرگ هنوز شکل نگرفته اند ولی با خشک شدن کامل دریاچه، از آذربایجان تا تهران در معرض ریزگردهای نمکی خواهند بود.



گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

 

 


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

                               



ادامه مطلب...
ارسال توسط حسین
جام جم آنلاين: محققان آمريکايي و اسپانيايي در تحقيق بر روي اثرات زيانبار چاي سبز بر روي کبد و به طور کلي بدن را در طولاني مدت، شناسايي کردند.تا پيش از اين دانشمندان و پزشكان مصرف چاي سبز را توصيه مي‌كردند.
 

                                                            http://8pic.ir/images/rqp5fvesm0efcva03ml.gif



ادامه مطلب...
ارسال توسط حسین

محل زندگی اینترنت

 

 

 

http://8pic.ir/images/rqp5fvesm0efcva03ml.gif



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 7 اسفند 1391برچسب:محل زندگی اینترنت,
ارسال توسط حسین
آخرین مطالب