♥●•٠·˙سایت تفریحی ♥●•٠
طنز . عکس . خبر و کلی مطالب جالب

کد جستجوگر گوگل برای وبلاگ

 

با این کد بیننده وبلاگ شما میتونه مطلبی که مورد نظرشه رو تو وبلاگتون جستجو کنه

Google

 

کد در ادامه مطلب



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 19 اسفند 1386برچسب:کد جستجوگر گوگل برای وبلاگ,
ارسال توسط حسین

ورزش چشمی برای کاربران کامپیوتر

 

پس از ساعت ها خیره شدن به صفحه رایانه روی صندلی بنشینید و به اتاقی که در آن هستید نگاه کنید و به طرح کلی هر چیز موجود در اتاق به دقت بنگرید. به عنوان مثال ابتدا به تلویزیون، سپس پنجره و... بنگرید. هدف از این کار حرکت مداوم و آهسته چشم است.

به گزارش جهان به نقل از تعامل، خیره شدن به صفحه مانیتور روی چشم ها فشار وارد می کند. کافی نبودن نور، کار طولانی مدت با رایانه، پلک نزدن و... باعث خستگی چشم می شود. امروزه میلیون ها نفر دچار خستگی مفرط چشم بر اثر استفاده از رایانه می شوند. خستگی چشم نه تنها باعث افت کار و افزایش اشتباهات فرد می شود بلکه درمواردی سردرد را نیز به همراه دارد. از آن جا که کنار گذاشتن رایانه ناممکن است انجام ورزش های چشمی مفیدی توصیه می شود تا این فشار کاهش یابد.

ورزش با کف دست: ابتدا درست و راحت بنشینید کف دست ها را به هم بمالید تا حرارت ایجاد شود. سپس دست چپرا روی چشم چپ و دست راست را روی چشم راست قرار دهید. بگذارید حرارت ایجاد شده چشم ها را گرم کند.

پلک زدن: پلک نزدن منظم یکی از عوامل مهم در ایجاد خستگی چشم است و باعث خشکی و خارش چشم می شود. باید خود را عادت دهید تا هنگام کار با رایانه هر ثانیه پلک بزنید.

چرخاندن حدقه چشم: این حرکت برای افرادی که ساعت ها جلوی صفحه رایانه می نشینند موثر است. برای انجام دادن این ورزش، چشم ها را ببندید و به صورت چرخشی حرکت دهید.

تمرین چشمی: پس از ساعت ها خیره شدن به صفحه رایانه روی صندلی بنشینید و به اتاقی که در آن هستید نگاه کنید و به طرح کلی هر چیز موجود در اتاق به دقت بنگرید. به عنوان مثال ابتدا به تلویزیون، سپس پنجره و...
بنگرید. هدف از این کار حرکت مداوم و آهسته چشم است.

تمرکز: استراحت بصری به خود بدهید و هر از گاهی روی شیء دیگری تمرکز کنید. لازم است نگاهتان را از روی صفحه رایانه بردارید و برای ثانیه یا دقیقه ای به چیز دیگری خیره شوید.

استراحت چشم: برای شروع در حالی که نشسته اید چشم ها را ببندید و تا حد امکان به بالا نگاه کنید برای لحظه ای چشمتان را در همان وضعیت نگه دارید سپس به پایین نگاه کنید. این کار را چند بار تکرار کنید. سپس چشم ها را باز کنید و به همه جا نگاهی بیندازید. چشم ها را دوباره ببندید و در حالی که پلکتان بسته است، چشم ها را به سمت راست و چپ حرکت دهید. این کار را چند بار تکرار کنید.




تاریخ: جمعه 18 اسفند 1391برچسب:ورزش چشمی برای کاربران کامپیوتر,
ارسال توسط حسین
باورتون نمیشه ولی حدس بزنید !!
باورتون نمیشه ولی حدس بزنید !! + عکس - www.taknaz.ir title=
اگر تونستی حدس بزنی این چیه؟

.

.

.

.

.
.

یه راهنمایی: این عکس در سال ۱۹۵۶ گرفته شده.

حالا می تونی حدس بزنی؟

نه؟

یه کمی فکر کن بابا

.

.

.

بگم؟

اگه نتونستی جوابو پیدا کنی برو ادامه مطلب



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 17 اسفند 1391برچسب:,
ارسال توسط حسین

تقویم سال ۹۲ (هجری شمسی، هجری قمری و میلادی) رو به همراه مناسبت ها و تعطیلات رسمی تقویم ۹۲ به صورت پی دی اف PDF برای دانلود آماده کردیم.این تقویم قابل استفاده در کامپیوتر، لپ تاپ و بعضی از گوشی های موبایل می باشد. شما هم اکنون می توانید تقویم ۹۲ – تقویم سال ۹۲ را به صورت رایگان دریافت نمایید.
لحظه تحویل سال ۹۲
سال ۹۲ سال مار


ساعت ۱۴ و ۳۱ دقیقه و ۵۶ ثانیه روز چهارشنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۱ هجری شمسی
مطابق ۸ جمادی الاولی ۱۴۳۴ هجری قمری و ۲۰ مارس ۲۰۱۳ میلادی

 

 

 

  دانلود تقویم سال 92 (سال مار) در ادامه مطلب



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 17 اسفند 1391برچسب:دانلود تقویم سال ۱۳۹۲,
ارسال توسط حسین

کدهای مخفی گوشی های نوکیا 
#06#*
سریال نامبر گوشی رو نشان میده

 

#92702689#*
سریال نامبر گوشی ، تاریخ ساخت ، تاریخ فروش و تاریخ آخرین تعمیرات ( 0000 به معنای نداشتن تعمیر قبلی) رو نشون میده. برای خروج از این صفحه باید گوشی رو خاموش و دوباره روشن کنید.

 

#3370*

 

با این کد به حالت EFR میرین که باعث میشه از حداکثر کیفیت صدای گوشی استفاده کنین ولی در عوض مصرف باتری زیاد میشه.

 

#3370# 
حالت 
EFR رو غیرفعال میکنه

 

#4720#* 
گوشی رو در حالت کیفیت صدای پائین قرار میده و در عوض مصرف باطری شما درحدود 30 درصد کم میشه

 

 

                                                        http://8pic.ir/images/rqp5fvesm0efcva03ml.gif 



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 15 اسفند 1391برچسب:کدهای مخفی گوشیهای سامسونگ و نوکیا,
ارسال توسط حسین

 اسکایپ (Skype)‏ یک نرم‌افزار کاربردی است که به کاربر اجازه می‌دهد به وسیله صدا روی پروتکل اینترنت با دیگران تماس تلفنی برقرار کنند. تماس تلفنی و ویدیویی بین کاربران اسکایپ کاملاً رایگان است ولی برای تماس با تلفن ثابت و تلفن موبایل نیاز به خرید اعتبار می‌باشد. همچنین این برنامه امکانات مختلف دیگری مانند پیام‌رسان فوری، انتقال فایل، ویدیو کنفرانس و پست صوتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

 

                   دانلود نرم افزار اسکایپ ( تماس اینترنتی رایگان ) + توضیحات و تصاویر در ادامه مطلب



ادامه مطلب...
ارسال توسط حسین

اگر می خواهید که سایت شما چسبناک باشد، یعنی بازدیدکنندگان آن، مجددا به آن مراجعه کنند، باید استراتژی مشخصی داشته باشید.شما باید بدانید که ماهیت سایت شما، به چه چیزی برای جذب دوباره بازدید کننده ، نیاز دارد.

بدون در نظر گرفتن اینکه شما با سایت خود چه می کنید، شما به محتوی مناسب و متغیر که برای بازدید کننده سایت شما مهم است، نیاز دارید. محتوای سایت باید زمان بندی شده، متناسب و هماهنگ با تم سایت شما باشد. و چیزی با ارزش به بازدید کننده ارائه کند. برخی از استراتژی ها در زیر آورده شده اند.

 

 

                                                                                



ادامه مطلب...
ارسال توسط حسین

1.نوشتن لیستی از ابزارهای مورد استفاده: نوشتن لیستی از منابع نیزمند دو فاکتور هست: یکی زمان,و ودیگری دقت در نوشتن.در صورتی که بتوانید لیستی مناسب را بنویسید,می توانید این انتظار را داشته باشید که تعداد افراد زیاد تری به وبلاگ شما لینک دهند(مثلآ در دلیشز).به عبارت دیگر در صورتی که وبلاگ شما در حال رقابت با دیگر وبلاگ ها است,این فاکتور می تواند وبلاگ شما را از لحاظ ترافیک جلو بیانداز

2.استفاده کردن از عنواین و نکات: اینکه شما در وبلاگتان به نکاتی در هر موردی به صورت لیست وار استفاده کنید,خود می تواند باعث افزایش میزان بازدید کننده ی وبلاگتان شود.چون خواندن لیستی از عنواین به آنها کمک می کند که در یک نگاه به اطلاعات جالبی که ممکن هست برای آنها نیز جالب باشد برسند.به عبارت دیگر این لیست برای بازدید کنندگان همیشه جالب و مفید هست و به سرعت باعث افزایش تعداد نظرات در آن پست می شود. نمونه های زیادی از وبلاگ ها هستند که این نکته را رعایت کرده اند و بیشتر آنها جزو وبلاگ های موفق محسوب می شوند

 

                                                             



ادامه مطلب...
ارسال توسط حسین



ادامه مطلب...
ارسال توسط حسین

محل زندگی اینترنت

 

 

 

http://8pic.ir/images/rqp5fvesm0efcva03ml.gif



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 7 اسفند 1391برچسب:محل زندگی اینترنت,
ارسال توسط حسین
آخرین مطالب