♥●•٠·˙سایت تفریحی ♥●•٠
طنز . عکس . خبر و کلی مطالب جالب

نقاشی‌های باستانی مایاها که روز رستاخیز را رد می‌کردند

در آخرین کلان‌شهر شناخته شده مایاها که بخش اعظمی از آن کماکان حفاری نشده باقی مانده است، باستان‌شناسان موفق به کشف تنها نقاشی دیواری شناخته شده قوم مایا شدند که دیوارهای یک خانه باستانی را زینت داده بود. البته به گفته دانشمندان این نقاشی، یک نقاشی دیواری معمولی نیست. علاوه بر صحنه‌ای از یک شاه و ملازمانش که هنوز طراوت خود را حفظ کرده است، دیوارها مملو از محاسباتی هستند که به کاتبان باستانی کمک می‌کرده است تا مقادیر گسترده زمان را حساب و دنبال کنند. بر خلاف این ایده که مایاها پایان دنیا را برای سال 2012 پیش‌بینی کرده بودند (که مطمئنا اکنون می‌دانیم ادعای پوچی بوده است)، نشانه‌های روی دیوار تاریخ‌هایی از هزاران سال آینده را نشان می‌دهد.

مهمترین کشفیات دنیای علم در سال ۲۰۱۲ (+ تصاویر) www.taknaz.ir

                                                   



ادامه مطلب...
ارسال توسط حسین


دستمزد و حقوق ماهیانه بسیاری از رهبران جهان هماهنگی چندانی با کف و سقف درآمدهای شهروندان عادی ندارد.

به نقل از پایگاه خبری تحلیلی 7 ترکیه، کم نیستند افرادی که در مورد میزان حقوق و درآمد ماهیانه رهبران و سران کشورهای مختلف جهان کنجکاوی به خرج داده و دلشان می خواهد بدانند که مثلا میزان حقوق دریافتی باراک اوباما رییس جمهور آمریکا چه تفاوتی با حقوق دریافتی رییس جمهور چین دارد.

تحقیقات نشان داده که در بسیاری از کشورهای جهان میزان حقوق ماهیانه شخص اول مملکت، تفاوت فاحشی با درآمد شهروندان عادی جامعه دارد.

در زیر ارقام حقوق سالانه 17 تن از سران کشورهای جهان را با هم مرور می کنیم:



آمریکا باراک اوباما چهارصد هزار دلار

                                                



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 18 اسفند 1391برچسب: حقوق رئیس جمهورهای دنیا چقدر است؟,,,,
ارسال توسط حسین


با نزدیک شدن به ایام عید بازار خرید آجیل نیز داغ تر می شود از شما هموطن عزیز خواهش می شود تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید.

همه ماها خوب میدونیم که اصلاً اوضاع خوبی توی کشور جریان نداره . قصد نداریم کسی رو متهم کنم. قصد شعار دادن نداریم. مشکل از این حرفا رد شده. این نوشته نه سیاسیه و نه قصد تحلیل اوضاع داره و نه دنبال متهم میگرده. این نوشته عین یه درده که این روزا داره یواش یواش عین خوره همه چیزو میخوره و جلو میره.

متاسفانه یک مشت دلال مثل زالو و کفتار به جون مردم افتادن و هر روز یک چیزی بهونه میکنن تا خون بیشتری از بدن بی رمق مردم بکشن . از ارز و طلا و ماشین و مسکن گرفته تا ارزاق عمومی و … حالا چشممون به جمال آجیل هم روشن شد!!! من واقعاً نمیفهمم چه اتفاقی افتاده که آجیل توی یک هفته باید ۲-۳ برابر بشه!!! اگه تولید کننده سودی میبرد آدم برای خودش توجیه میکرد که لااقل آدمای زحمت کش سود بردند ولی متاسفانه زالوها و کفتارها به صف شدن تا شیره جون کشاورزو با مزه خون مردم یکجا بالا بکشن.

الان خیلی از هم وطنامون حتی دیگه توان سیر کردن شکم خودشون و خانواده شونو ندارن. توان خرید یه دست لباس رو ندارن. توان تامین هزینه تحصیل بچه اشونو ندارن …

حالا چرا بحث آجیلو وسط کشیدم، شاید هنوز برای خیلی از ماها ۳۰۰-۴۰۰ تومن هزینه آجیل عید اونقدر نباشه که توان مالیمونو تحت فشار بزاره اما این پول میتونه شب عید یه خانواده رو برقرار کنه. میتونه هزینه خوراک ۱ ماه یک خانواده رو تامین کنه. قصدم این نیست که بگم بیاییم پول آجیلو به اونایی که نیازمندن و آبرودار کمک کنیم. قصدم اینه که بگم بیاییم” با هم و برای هم بودنو” تمرین کنیم. نخریدن و نخوردن آجیل کسی رو نمیکشه . اما خریدنش یک مشت مفت خور دلالو ( صنف و بازار به دل نگیرن منظورم دلالهاست ) خرکیف میکنه و صد البته جری تر که دفعه بعد یک چیز دیگه و یک شکل دیگه براشون عامل مکیدن خون مردم بشه. قصدم اینه که بیاییم به جای شعار دادن و عمل نکردن ، اینبار بدون شعار عمل کنیم. بیاییم پوزه دلال جماعتو بمالیم زمین تا حواسش جمع بشه که نه بابا، دیگه از اون خبرا نیست.

اگر ۱۵ میلیون خانواده بطور متوسط ۱۰۰ هزار تومن توی جیب دلالای آجیل بکنن، همین یک قلم میشه ۱۵۰۰ میلیارد تومن!!! پولی که بلافاصله میره توی یک مسیر دیگه و هر بار فربه تر و فربه تر میشه و دمار مردمو درمیاره .

حرف ساده است. بیاییم امسال آجیل نخریم . اگر کسی دوست داشت (دوست داشت بدون هیچ اجباری) میتونه معادلشو به افراد نیازمند اطرافش یا مثلاً به زلزله زده هایی که یک زمستون وحشتناکو گذروندن کمک کنه تا اونها هم یه کمی عید داشته باشن یه کمی مرهم آلامشون باشیم یه کمی “بگیم” هموطن ما کنارت هستیم. نه اینکه با یه نوشته توی میانالی … با گفتن ۴ تا جمله توی جمع ابراز هم دردی بکنیم . میتونیم با پولش مواد خوراکی، لباس، یا هر چیز ضروری دیگه تهیه کنیم و ببریم دم خونه یه آدم زحمتکش که روزگار نامرد دستشو خالی کرده، زنگو بزنیم و بزاریم پشت در و بریم. اگر هم دوست نداشتیم پولشو بزاریم جیب خودمون. حداقل نزاشتیم یه مشت مفت خور بخورن و ببرن و به ریشمون بخندن.

بعضی ها فکر میکنن: مگه میشه! عیده! آبرومون…! … ما که فکر میکنم میشه و قشنگتر هم هست. آبروی آدم به اینه که انسان باشه. آبرویی که بند ۴ تا تخمه و آجیل باشه همون بره بهتره.

توی این روزای بی کسی، یه کمی کس و کار هم دیگه باشیم. امیدوارم با انتشار این موضوع و عمل به اون

- نخریدن آجیل

- نخوردن آجیل

اگر دوست داشتید هزینه کردن پولش برای افراد نیازمند دور وبر خودتون هر کدوم سهم خودمونو ادا کنیم. از آجیل شروع کنیم، اگر خوب بود سراغ چیزای دیگه هم میریم

لطفا نگیم “مردم” وقتی می فهمن یه چیزی می خواد کمیاب بشه میرن بیشتر می خرن… ما خودمون “مردم” رو تشکیل می دیم. ما حاضر نیستیم خودمون سختی بکشیم چون فکر می کنیم بعضی ها می رن می خرن و می گیم چه فایده پس این ها بی نتیجست.. مشکل اینجاست که زمانی که وجدانمون بهمون می گه ما باید از یه جا شروع کنیم، با این تفکرات سر وجدانمونو کلاه می ذاریم.

پس همین مردم خود ما هستیم. از خودمون شروع کنیم. توی این جمعیت اگه خود ما ، کسایی که این متنو می خونن یه عدشونم این کارو انجام بدن دفه ی بعدی چند نفر دیگه باهامون هم راه می شن. اول هر کاری سخته اما زمانی که وحدت رو یاد بگیریم همه چیز درست می شه.

این چرخه معیوب رو خودمون درستش کنیم. این یک کار که ازمون بر میاد.




تاریخ: جمعه 18 اسفند 1391برچسب:,
ارسال توسط حسین

 اسکایپ (Skype)‏ یک نرم‌افزار کاربردی است که به کاربر اجازه می‌دهد به وسیله صدا روی پروتکل اینترنت با دیگران تماس تلفنی برقرار کنند. تماس تلفنی و ویدیویی بین کاربران اسکایپ کاملاً رایگان است ولی برای تماس با تلفن ثابت و تلفن موبایل نیاز به خرید اعتبار می‌باشد. همچنین این برنامه امکانات مختلف دیگری مانند پیام‌رسان فوری، انتقال فایل، ویدیو کنفرانس و پست صوتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

 

                   دانلود نرم افزار اسکایپ ( تماس اینترنتی رایگان ) + توضیحات و تصاویر در ادامه مطلب



ادامه مطلب...
ارسال توسط حسین

طراحی جسورانه و تهاجمی آن در نگاه اول چشم بیننده را به خود می‌دوزد. نصب چراغ‌های LED جلوه شاسی‌بلندهای بلند بالا را به آن بخشیده است. به لطف نصب شیشه‌های بزرگ در اطراف کابین راننده، دید سرتاسری او به میزان 360 درجه افزایش پیدا کرده است.


برای این تراکتور زیبا چند موتور در نظر گرفته شده است. مدل پایه دارای 3000 سی‌سی حجم و 139 اسب‌بخار قدرت است. مدل متوسط آن دارای موتور 5000 سی‌سی به قدرت 268 اسب‌بخار است. دست آخر قوی‌ترین قوای محرکه نیترو دارای 8000 سی‌سی حجم و 671 اسب‌بخار نیرو است.


جعبه‌دنده اصلی آن 5 سرعته و جعبه‌دنده کمکی یا قدرتی آن نیز 3 سرعته است.

 
 
 
 

                                       



ادامه مطلب...
ارسال توسط حسین

 

 

خریداران پراید در این روزها باید 15 میلیون تومان پول بدهند آنها از این قیمت راضی نیستند ...
به نقل از افکار، برخی از متقاضیان خودرو در ایران برای اینکه باید ۱۵ میلیون تومان برای خودرویی مثل پراید بپردازند، رضایت چندانی ندارند و این مبلغ را برای این خودرو گران می‌دانند.

 


درحالی که در ایران برای خرید خودروی صفر، با ۱۵ میلیون تومان فقط می‌توان پراید خرید که در خارج از کشور و در سایر نقاط جهان صنایع خودروسازی سعی دارند که تمام اقشار جامعه با هر بودجه ای را راضی نگه دارند.

 

                                                                                



ادامه مطلب...
ارسال توسط حسین

حسين طلا عضو گروه مشورتي جبهه پايداري و نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني خبرگزاري آريا تاکيد کرد : از شواهد و قرائن پيداست آقاي هاشمي در انتخابات رياست جمهوري يازدهم کانديدا مي شود .
وي افزود : اگر هاشمي بيايد آرايش سياسي انتخابات منوط به حضور يا عدم حضور ايشان خواهد بود .
اين نماينده تصريح کرد : همانطور که اشاره کردم قواعد و شواهد گوياي آن است که احتمالاً آقاي هاشمي در انتخابات حضور پيدا خواهد کرد ، بنابراين اگر اين امر تحقق پيدا کند بسياري از تشکل ها و ائتلاف هاي فعلي مثل ۲+۱ و غيره تغييراتي خواهند داشت .
وي ادامه داد : با کانديداتوري هاشمي اصلاح طلبان ، کارگزاران و راست سنتي پشت سر ايشان قرار خواهند گرفت ، البته بايد يادآور شوم برخي از اصلاح طلبان افراطي نيز با نگاه بهره برداري از ايشان به انتخابات ورود پيدا خواهند کرد ، در اين صورت اينها يک قطب انتخابات را تشکيل خواهند داد .
حسين طلا قطب ديگر انتخابات را مستقل ها دانست و افزود : البته به نظر نمي رسد اين طيف قدر باشد اما قطر سوم مجموعه اصولگرايان هستند که در انتخابات حضور خواهند داشت .
وي اظهار داشت : بايد يادآور شوم اين روز ها هر کسي يک تابلو ولايت بر دست گرفته و مدعي اصولگرايي است در حالي که رفتار ها مغايرت زيادي با اصول اصولگرايي دارد ، بنابراين انتخابات پيش رو ميتواند مدعيان اصولگرايي را از اصولگرايان واقعي متمايز کند.

 

سایت الف




تاریخ: پنج شنبه 10 اسفند 1391برچسب:هاشمی می آید , کاندیدای ریاست جمهوری,
ارسال توسط حسین

در روزهاي اخير، پيامك‌ها و ايميل‌هايي با مضمون دعوت از هموطنان براي حذف تنقلات از خريدها و ديدوبازديدهاي نوروزي منتشر شده است. 

در اين پيامها، هدف از برپايي نهضت مردمي تحريم تنقلات در نوروز۹۲، رعايت حال خانواده هايي است كه توان مالي لازم براي خريد تنقلات به شدت گران شده نوروزي را ندارند.

از منظر اقتصادي، «نهضت مردمي نخريدن و نخوردن تنقلات در نوروز۹۲» با كشش قيمتي تقاضا تحليل مي شود. كشش قيمتي تقاضا يعني واكنش و حساسيت خريداران به تغيير قيمت يك كالا در بازار.

مطالعات و مشاهدات نشان مي دهد مردم ايران عموما نسبت به گران شدن كالاهاي نه چندان ضروري، واكنش چنداني نشان نمي دهند و نسبت به تغييرات قيمتها حساس نيستند و به اصطلاح اقتصادي، كشش قيمتي تقاضاي بسياري از كالاهاي غير ضروري در ايران پايين است.

لازم به يادآوريست برخي كالاها، ضروري محسوب مي شوند چرا كه مصرف كننده در هرصورت و هر قيمتي، ناچار به خريد آنهاست نظير دارو. اما بسياري از كالاها ضروري نيستند و مصرف نكردن آن، حيات انسان را به خطر نمي اندازد. مانند تنقلات.

در بسياري از كشورها، مردم عادت داده شده اند تا هنگام گران شدن يا ناياب شدن يك كالا، بطور خودجوش و دست جمعي خريد آن كالا را تحريم كنند. همين اواخر عرضه كنندگان مرغ در عربستان قيمت محصولشان را افزايش دادند و مردم عربستان با وجودي كه مرغ سهمي بزرگ در رژيم غذايي شان دارد، مدتي مرغ نخريدند و نهايتا عرضه كنندگان مرغ در عربستان كوتاه آمدند و قيمت را به حال قبل برگرداندند. در كشورهاي اروپايي نيز، چنين فرهنگ و رسمي برقرار است.

اين مورد احتكار تنقلات، فرصت مناسبي براي قدرت نمايي مصرف كننده ايراني است تا با تحريم تنقلات در ۴۰ روز پيش رو، هم با خانواده هاي كم درآمد همدردي كند و هم محتكرين بي انصاف را به شكل موثري تنبيه نمايد.

اگر بخش بزرگي از مردم ايران به اين نهضت بپيوندند، ارزش موجودي انبارهاي پسته و بادام و ديگر تنقلات احتكار شده براي شب عيد سقوط خواهد كرد و محتكرين ايراني حداقل براي يكبار -يا اولين بار- هم كه شده، توسط مصرف كنندگان به شكل موثري تنبيه خواهند شد.

جاي حركت جمعي براي حفاظت از منافع عمومي در فرهنگ عمومي و اقتصادي مردم ايران خالي است. خوشبختانه نهضت مردمي تحريم تنقلات در نوروز92 هم منافع شخصي و هم منافع عمومي مردم ايران را تضمين مي كند. موفقيت اين حركت، به حمايت رسانه ها، گروه هاي مرجع و شبكه هاي اجتماعي بستگي دارد.




ارسال توسط حسین
 

تاریخ انتشار : يکشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۵۵

شب گذشته در حالیکه رئیس جمهور در اقدامی بی سابقه مصاحبه مطبوعاتی زنده با خبرنگاران در یک برنامه زنده تلوزیونی را تدارک دیده بود، مدیران رسانه ملی حتی تاب پرسش یک خبرنگار را هم نداشتند و با سانسور سوال خبرنگار، نمایش تبلیغاتی رئیس جمهور برای پاسخگوئی را بهم زدند.

به گزارش الف، یک خبرنگار برخلاف بسیاری از دیگر همکاران خود که ناخواسته کمک کردند تا رئیس جمهور نمایش پاسخگوئی دهد، به مهمترین مشکلات اقتصادی مردم پرداخت و رفتار اخیر رئیس جمهور در وحدت شکنی و افشاگری های مساله ساز را ترفندی برای فرار از پاسخگوئی به مشکلات معیشتی مردم و وعده های گذشته معرفی کرد.

این در حالی است که رئیس جمهور از سوال مودبانه و هوشمندانه معصومه حاتم خانی خبرنگار خبرگزاری مهر برافروخته شد و رسانه ملی نیز مجبور به سانسور این سوال شد.

 

 

                                                                                     



ادامه مطلب...
ارسال توسط حسین

ممبینی از پیش بینی درآمد حدود 66 هزار میلیارد تومان به صورت ریالی ناشی از نفت در بودجه سال آینده سخن گفت.120 هزار میلیارد تومان به عنوان اعتبارات هدفمندسازی یارانه ها در لایحه 92 پیش بینی شده که مبلغ یارانه نقدی بیش از 100 هزار تومان در ماه به ازای هر نفر می‌شود.

 

                                  



ادامه مطلب...
ارسال توسط حسین

به دلیل انباشت نمک در گودترین قسمتهای دریاچه که هنوز مقداری آب دارند و این رطوبت فعلاً مانع حرکت نمک می شود، توفان های بزرگ هنوز شکل نگرفته اند ولی با خشک شدن کامل دریاچه، از آذربایجان تا تهران در معرض ریزگردهای نمکی خواهند بود.



گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

 

 


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

                               



ادامه مطلب...
ارسال توسط حسین
قبرستان جن ها در ایران !!  (+ تصاویر ) www.taknaz.ir
 
قبرستانی خاموش و مرموز در جنوب شرقی ترین نقطه ایران، استان سیستان و بلوچستان، شهر چابهار، روستای تیس. روستایی باستانی با قدمتی حداقل 2300 ساله که در آن اعتقادات و باورهای مردم بلوچ با راز آمیزی و سکوت ژرفناک طبیعت آن و آثار باستانی بر جای مانده پیوند خورده است و گورستان جن که بلوچ ها به آن " جن سنط " می گویند یکی از این رازهاست. قبرها در کنار هم بر روی سطحی صخره ای حفر شده اند.
                          

                             


ادامه مطلب...
ارسال توسط حسین
سومین همایش وحدت و انسجام ملی جوانان ایران اسلامی دیشب با حضور محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری اسلامی ایران در کنار آبهای خلیج فارس در مجتمع بندری شهید رجایی بندرعباس برگزار شد.
 
احمدی نژاد و محسن یگانه (عکس)  www.taknaz.ir

                                                                                      http://8pic.ir/images/rqp5fvesm0efcva03ml.gif



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 11 اسفند 1391برچسب:عکس احمدی نزاد و محسن یگانه,
ارسال توسط حسین



ادامه مطلب...
ارسال توسط حسین

حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای اظهار داشت: نرخ دیه سال 92 بدون احتساب افزایش ماه های حرام، 114 میلیون  تومان تعیین شده است.

وی افزود: نرخ دیه سال آینده در ماه های حرام یک سوم افزایش یافته و به 152 میلیون تومان می رسد و این قیمت قطعی بوده و الحاقیه نخواهد داشت.

 

منبع : سيمرغ




تاریخ: سه شنبه 8 اسفند 1391برچسب:نرخ دیه سال آینده اعلام شد,
ارسال توسط حسین

 

در این مراسم نمونه ای از لباس، کلاه و اسلحه شهید دشتی و رئیسعلی دلواری به رئیس جمهور اهدا شد. احمدی نژاد نیز با اشاره به دریافت این هدیه در سخنانی اظهار کرد: در دنیا لباس‌های زیادی برایم هدیه داده‌اند که دارای کلاه هم بود اما هیچ کس نتوانسته سر احمدی‌نژاد کلاه بگذارد؛ چراکه نمی‌تواند سر ملت ایران کلاه بگذارد اما امروز با افتخار نمونه کلاه رییس‌علی دلواری را بر سر گذاشتم تا بگویم ما در کنار ملت ایران هستیم.
 






http://8pic.ir/images/rqp5fvesm0efcva03ml.gif
 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط حسین

فارس: افزایش افسارگسیخته قیمت خودرو در چند ماه اخیر ذهن بسیاری از مردم را بار دیگر متوجه "پیکان"، ماشین خاطرات ایرانیان کرد. جهانیان مردم ایران زمین را به قدرشناس بودن می‌شناسند و این مردم بارها ثابت کرده‌اند که دیگر ملل در مورد آنها اشتباه قضاوت نکرده‌اند اما باید اذعان کنیم حداقل در یک مورد این قدرشناسی صادق نیست.

"پیکان" وسیله نقلیه‌ای است که به جرأت می‌توان گفت کمتر ایرانی را می‌شود پیدا کرد که برای یک‌بار هم که شده سوار آن نشده باشد، خیلی‌ها با آن مسافرت و میهمانی رفته‌اند، عروسی کرده‌اند و عزا گرفته‌اند؛ "پیکان" ماشین خاطرات نسل دیروز ایران است.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

 

بقیه عکس ها و مطلب ها در ادامه مطلب 




گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 7 اسفند 1391برچسب:,
ارسال توسط حسین
آخرین مطالب